Eskişehir Çıkışlı Doğu Ekspresi ile Karadeniz Batum Turu

Eskişehir Çıkışlı Doğu Ekspresi ile Karadeniz Batum Turu! Tam Gün Batum Turu Dahil!
Nakit Ödeme de Ekstra İndirim! Vade Farksız 3 - 6 Taksit!

ESKİŞEHİR ÇIKIŞLI DOĞU EKSPRESİ İLE KARADENİZ & BATUM TURU

4 GECE 5 GÜN (1 GECE TREN - 3 GECE OTEL KONAKLAMASI)

TREN & UÇAK BİLETİ DAHİL

ZİLKALE & PALOVİT ŞELALESİ TURU DAHİL

TAM GÜN BATUM TURU DAHİL

Kredi Kartlarına VADE FARKSIZ 6 TAKSİT!

Nakit Ödemelerde %7 Ekstra İNDİRİM!

1. Gün Buluşma ve Hareket
Siz değerli misafirlerimizin Eskişehir'den Ankara'ya transferini gerçekleştirdikten sonra saat 17:15'de Ankara tren garında buluşma. Yolcularımız 11410 sefer sayılı Doğu Ekspresi'nin kuşetli vagonlarına yerleşme. Dileyen misafirlerimiz trenin restoran kısmından faydalanabilirler. Yaklaşık 19 saat  sürecek yolculuğumuz 18.00’da başlayacak. Güzel doğa görüntüleri eşliğinde Anadolu içlerinde yol alacaksınız.

Akşam Yemeği: Ekstra olup dileyenler tren restoranından faydalanabilirler
Konaklama: Doğu Ekspresinde bize ayrılmış kuşetli vagonlarda
Rota: Ankara- Erzurum

2. Gün Doğu Ekspresi ile Sivas Erzincan Üzerinden Erzurum’a Varış
Dileyenlerle trendeki restoranda buluşma sohbet ve kahvaltı… Gün boyu sürecek tren yolcuğunda muhteşem manzaraları fotoğraflıyor restoranımıza çay-kahve keyfi yapıyoruz. Ardından Erzurum’a varışımız sonrası trenden ayrılacağız. Saat 14:17 Erzurum’a varışımız ardından çifte minareli medrese, üç kümbetler ve ulu camiiyi gezdikten sonra Artvin’e hareket. Konaklama  Artvin’deki otelimizde.

Kahvaltı: Ekstra olup dileyenler tren restoranından faydalanabilirler
Öğle yemeği: Ekstra olup dileyenler tren restoranından faydalanabilirler
Akşam Yemeği: Otelimizde/Restoranda set menü ya da açık büfe olarak sunulmaktadır.

3. Gün Batum - Avrupa Meydanı - Gonia Kalesi - Tiyatro Binası - Batum Limanı - Meryem Ana Katedrali - Borçka Karagöl - Rize
Sabah erkenden otelimizden Batum'a doğru hareket ediyoruz. Otelde hazırlanacak olan kumanya tarzı kahvaltılıkları aracımızda ikram ederek, Sarp Sınır Kapısı’na doğru yolumuza devam ediyoruz. Gürcistan’a giriş işlemleri sonrası Batum’a geçiş yapıyoruz. Batum panoramik şehir gezimizde; Batum Limanı, Batum Botanik Parkı (Batumski Botaniçiski Sad), şehir merkezi gezisi sonrası yöresel öğle yemeği molası. Ardından Avrupa Meydanı, Sanat Galerisi ve mitolojik serüvenlere konu olan Altın Post Anıtı görülecek yerler arasındadır. Gezimiz sonrası vereceğimiz serbest zamanda dileyen misafirlerimiz yüzebilir, dileyen misafirlerimiz de alışveriş yapabilir. Ardından belirlenen saatte buluşarak tekrar Sarp Sınır Kapısı’na hareket ediyoruz. Türkiye’ye giriş işlemleri ardından otobüsümüzle buluşup, yeryüzünün cenneti Borçka Karagöl’e gitmek üzere yola koyuluyoruz. Hopa’dan geçip Borçka’ya ulaştığımızda Klaskur Deresi kenarında minibüslerimize transfer oluyoruz. (ekstra) Minibüsler ile ulaşacağımız Borçka Karagöl ise adeta cennetten bir köşe. Burada vereceğimiz serbest vakitte, göl kenarında dilediğiniz gibi gezinti yapıp, muhteşem doğanın tadını çıkarabilirsiniz. Gezilerimizin ardından otelimize transfer. otelimize varış. Akşam yemeği ve konaklama Rize’deki otelimizde.

ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME
* 8 Haziran 2015 tarihi itibariyle yürürlüğe giren bir kararnameyle 90 gün vizesiz kalış süresi sınırlaması kaldırılmış, böylece vatandaşlarımızın Gürcistan’da vizesiz olarak kalış süresi 1 yıla çıkarılmıştır.
* Yenilenmiş Nüfus cüzdanlarıyla (eski nüfus cüzdanları kabul edilmemekte, yeni nüfus cüzdanı istenmektedir.) Gürcistan’a gitmek üzere ülkemizden çıkacak vatandaşlarımıza çıkış işlemlerini gerçekleştiren görevlilerce “Giriş-Çıkış Formu” verilmektedir. Vatandaşlarımızın bu belgeyi Gürcistan’da kaldıkları süre boyunca yanlarında taşımaları ve ülkemize geri girişlerinde nüfus cüzdanlarıyla birlikte hudut görevlilerine ibraz etmeleri zorunludur.
* Nüfus cüzdanıyla Gürcistan’a seyahat edecek 18 yaşından küçük vatandaşlarımız, mevzuatımız uyarınca anne ve/veya babalarının birlikte nezaretinde veya yanlarında bulunmayan anne ve babasının yazılı resmi muvafakatini ibraz etmek suretiyle ülkemizden çıkış işlemi yapabileceklerdir.
* Sadece nüfus cüzdanıyla seyahat eden vatandaşlarımızın nüfus cüzdanlarını kaybetmeleri olasılığına binaen, Tiflis Büyükelçiliğimizde veya Batum Başkonsolosluğumuzda ülkemize geçişlerini teminen geçici pasaport müracaatlarında bulunabilmeleri için yanlarında fotoğraflı bir başka belgeyi daha (ehliyet, öğrenci kimliği v.s.) bulundurmaları önem arzetmektedir.

Sabah Kahvaltısı: Otelimizde Alınacak olup tur ücretine dahildir.
Öğle Yemeği: Rehberimizin önereceği restaurantları tercih edebilirsiniz. (Ekstra)
Akşam Yemeği: Otelde alınacak olup tur ücretine dahildir.

4. Gün Çamlıhemşin – Ayder – Zilkale – Palovit Şelalesi – Sümela Manastırı - Trabzon
Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası  Fırtına Vadisine doğru hareket ediyoruz. Çamlıhemşin'de minibüslere transfer olmamız sonrası  Çat Vadisi boyunca panoramik olarak geziyor ve Çinçiva Köprüsü üzerinde ufak bir fotoğraf molası veriyoruz. Çinçiva Köyü'nün doğal manzarası ile birlikte deneyimli rehberlerimiz eşliğinde Karadeniz yaşam tarzları hakkında bilgilendiriliyoruz. Molamızın ardından deniz seviyesinden 750 m. yukarıda olan Zilkale'yi gezip Kaçkar Dağları'nın büyülü doğasını içimize çekerek Palovit Şelaleleri'ne geçiyoruz. Sonrasında programımızı tamamlayarak transfer araçlarımız ile birlikte geri dönüyoruz.Dileyen misafirlerimiz rafting yapabilirler. (ekstra)
  Aktivitelerden sonra Karadeniz’in göz bebeği, doğa harikası, yeşiliyle, şelaleleriyle sizleri büyüleyip kendisine hayran bırakacak olan 1350 m yükseklikteki Ayder Yaylası’na gidiyoruz. Burada serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın ardından Sümela manastırına gitmek için yola çıkıyoruz.  Yeşilliklerin içinde bulunan Karadağ’ın eteklerinde kayaya oyularak inşa edilmiş olan Sümela Manastırının mimari harikasını gördüğünüzde şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz. 1250 mt yükseklikte bulunan Sümela Manastırını dinledikten sonra verilecek serbest zaman içerisinde doğa yürüyüşü yapabilir, dere kenarındaki restoranda dinlenerek çay kahve içebilir, yöresel lezzetleri tadabilirsiniz. Ardından Trabzon’daki otelimize transfer. Konaklama Trabzon’daki otelimizde.

Sabah Kahvaltısı: Otelimizde Alınacak olup tur ücretine dahildir.
Akşam Yemeği: Otelde alınacak olup tur ücretine dahildir.

5. Gün Trabzon – Ayasofya Kilisesi ve Camii – Kazaziye - Atatürk Köşkü
Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası Karadeniz’in bir başka şehri Trabzon’da ilk olarak; İstanbul’dan Trabzon’a gelen Komenos Ailesi tarafından yaptırılan ve belirli aralıklarda kilise, cami ve müze olarak kullanılan 23 Haziran 2013 tarihinden beri de bir kısmı cami bir kısmı hala müze olarak kullanıma açılmış Ayasofya Kilisesi ve Camii'ni geziyoruz. Ayasofya gezimizin ardından Trabzon’un ünlü el işçiliği olan Telkari ve Kazaziye atölyelerini gezip, geçmişten günümüze gelen bu sanatın nasıl yapıldığı hakkında bilgi alıyoruz ve alışveriş için serbest zaman veriyoruz. Sonrasında Atatürk’ün Trabzon’a ilk geldiğinde Soğuk Su semtinde gezerken görüp beğendiği konağı Trabzon Özel İdaresince ATATÜRK’e hediye edilen ve Trabzon’a son kez geldiğinde konakladığı Atatürk Köşkü’nü ziyaret ediyoruz. Ardından programımızı tamamlayıp havalimanına transfer.  Bilet ve bagaj işlemleri sonrası Esenboğa havalimanına uçuşumuz gerçekleşiyor. Bir sonraki programımızda görüşmek üzere siz değerli misafirlerimizle vedalaşıyoruz.

Sabah Kahvaltısı: Otelimizde Alınacak olup tur ücretine dahildir.
Akşam Yemeği: Akşam yemeği ekstradır. (Rehberimizin önereceği restaurantları tercih edebilirsiniz.)

NOT: Single fiyat sadece otel konaklaması için geçerlidir. Trende tek kişi konaklama gerçekleştirilemez.

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLER

•  Trendeki Tüm Harcamalar
  • Tüm Öğle yemekleri (5)
  • Tüm yemeklerde alınan içecekler
  • Yurt dışı çıkış harcı (50 TL)
  • Müze ve ören yeri girişleri